User Experience

Alle digitale produkter har slutbrugere. Husk dem!
Home / Services  / User Experience

User Experience og brugerinddragelse tidligt i forløbet er den bedste metode til at sikre dit digitale produkts succes. Kortlægning af kunderejsen er et godt sted at starte.

Din kundemålgruppe er dit vigtigste aktiv. Lad os sikre at dit næste produkt bliver fantastisk – ikke bare for dig, men for dine kunder og slutbrugere.

Kunde research er den absolut billigste måde at sikre, at dine produkter adresserer relevante behov og motivationer. For os er det en integreret del af hele produktudviklingsprocessen – fra umiddelbar indsigt til endelig test.

Vi benytter en kombination af kvalitative og kvantitative metoder som er nøje udvalgt i forhold til din virksomheds behov.

Det hele handler jo om at vi skal give dig og dit produkt det bedst mulige udgangspunkt.

 “Med metoder som Customer Journey, Wireframe og brugerinddragelse sikrer vi at din udviklingsproces har et brugercentreret fokus fra start.”

BRUGERVENLIG FJERNSTYRING AF VELUX VINDUER

Med interviews, observation og personaer satte VELUX og Mjølner brugeren i centrum for en komplet makeover af VELUX’ fjernbetjening til deres ovenlysvinduer. Resultatet blev en touch-baseret enhed i et lækkert design og med en intuitiv brugergrænseflade. Fjernbetjeningen bruges i dag af VELUX-kunder i hele verden.

MED VORES USER EXPERIENCE SERVICE FÅR DU:

Customer Journeys, Service Blueprints, Wireframes og andre gennemtestede metoder.

Brugerinddragelse med interviews, observation, surveys, test og evaluering.

Specifikke slutbrugerkrav der i særlig grad tager højde for de forretningsmæssige perspektiver af dit udviklingsarbejde.

Mikkel Messer
Senior User Experience Konsulent

Har du spørgsmål eller brug for mere information om vores User Experience services? Giv Mikkel et kald.