Opgrader din kundeservice med AI
Vil du vide, hvordan generativ AI kan gøre en forskel i din forretning?
Se webinaret om AI i kundeservice
På webinaret tager vi udgangspunkt i konkrete cases, hvor AI med fordel kan integreres og løfte din forretning. Oplev AI-platformen, Idun, som er baseret på generativ AI og designet til at køre og effektivisere processer på dine miljøer og interagere med dine systemer.
Stof til eftertanke. Hvad drømmer du om at effektivisere i din forretning?
- Tid?
- Kvalitet?
- Tilfredshed?
- Datakvalitet?
Mulighederne er mange inden for AI, og derfor er det afgørende at fokusere på netop de tiltag, der kan flytte din forretning.
ny ai-platform får dig hurtigt i gang
Det behøver ikke at være så kompliceret at bruge AI til at skabe værdi i din forretning.
Hos Mjølner har vi brugt langt tid på at researche og udvikle Idun AI, en teknologisk platform baseret på generativ AI. Vi kan integrere Idun i dit eksisterende set up, så du kan “tale med dit system” og få Idun AI til at tilgå, tilføje og ændre data on-the-go eller fra kontoret.
Det betyder, at du slipper for en masse manuelt tastatur-bøvl, samtidig med at du får kvalitetssikret din data, og sparer tid.
Med Idun AI som din nye assistent, får du din egen ChatGPT stillet til rådighed i et sikkert miljø – så du og dine kollegaer uden bekymringer kan benytte AI i jeres daglige arbejde.
Skal vi snakke mere sammen om potentialet af AI i din forretning?
Hvem møder du på webinaret?
Martin præsenterer, hvordan en stor og kompleks virksomhed som Norlys drager nytte af AI i arbejdsgangene internt såvel som eksternt. Han stiller skarpt på udfordringerne og demonstrerer, hvordan værktøjerne bruges i dagligdagen.
Martin Wickings
Martin har arbejdet med forretningsudvikling og tech i mere end 10 år. Han har en baggrund som Kandidat fra AU i Technology Based Business Development.
Claus tager dig med i maskinrummet hos et kundeservicecenter og demonstrerer, hvordan Idun hjælper servicekonsulenten med at indsamle og tilbyde data ved at være på medhør med kunden. Samtidig bryder Claus teknologien ned i et sprog, hvor alle kan være med og lære nyt.
Claus Bjerre
Claus har med sin baggrund fra finanssektoren bl.a. Danske Bank, hvor han har arbejdet med skabelsen af mobilbank og MobilePay. Claus har arbejdet med teknologi siden 1983, er udannet datalog og har en lederuddannelse fra Havard Business Scool. Desuden er Claus mastermind bag Mjølners nye AI-platform, Idun.