Automize bliver en del af Mjølner
Automize er nu blevet en integreret del af Mjølner. Det betyder ikke blot en organisatorisk ændring – det markerer begyndelsen på et nyt og stærkere kapitel med endnu større værdi for kunderne. Gennem de seneste år har Mjølner og Automize samarbejdet tæt, og det har tydeliggjort, hvor stærkt et match der er – både menneskeligt og fagligt. Nu samles kræfterne ét sted for at stå endnu stærkere i mødet med behovene inden for cloud-løsninger, automatisering og softwareudvikling.
Ledere fra Mjølner, samt Automizes tidligere ejere var samlet i Aarhus i juni. Fra venstre: Adm. direktør i Mjølner Informatics; Brian Gottorp Jeppesen, René Falkenberg; Presales and Partner Executive, Bjarne Aabling Petersen; Cybersecurity Solutions Architect, Flemming Bent Thomsen; CCO, Morten Sloth O’Donnell; CTO, Christian Mørk; Senior Manager, Carsten Madsen; CFO, René Schade; COO. Flemming Rohde deltog på mødet fra København.
Mere end software – én stærk digital partner
Med Automizes forretning og medarbejdere som en del af Mjølner samles stærke kompetencer inden for cloud, drift, automatisering og softwareudvikling under ét tag. Det styrker evnen til at levere helhedsorienterede, skalerbare og avancerede løsninger – til både eksisterende og nye kunder. Målet er at imødekomme markedets krav og skabe værdi hurtigt, effektivt og med høj kvalitet. Den samlede organisation står nu endnu stærkere rustet til opgaven.
Fokus er fortsat på at være kundernes betroede og strategiske samarbejdspartner. Det styrkes af det nye setup, hvor rådgivning, udvikling og drift stadig udgør kernen – men hvor paletten af ydelser udvides. For kunder og samarbejdspartnere betyder det, at alle deres it-behov nu er samlet under ét sted – hos en partner, de har tillid til og som de ved som udvikler deres forretning gennem IT – sammen.
“Sammenlægningen med Automize føles som et naturligt næste skridt. Vi har længe samarbejdet og oplevet, hvordan vores kompetencer og kultur supplerer hinanden. Med Automize i Mjølner-familien udvider vi vores teknologiske spændvidde og styrker vores evne til at skabe forretningsværdi for kunderne – både hurtigere og mere helhedsorienteret. Der har været en utrolig god energi mellem nye og gamle kollegaer hele vejen igennem, og det giver os et stærkt udgangspunkt for det, vi nu skal bygge videre på sammen,”
Et nyt kapitel – samme tilgang
Automize har gennem årene opbygget et stærkt brand og et engageret fællesskab. Mange af de tidligere Automize-medarbejdere er allerede kendte og værdsatte ansigter blandt både kunder og kollegaer. Nu fortsætter rejsen i Mjølner-regi, hvor kompetencer og kulturer smelter naturligt sammen.
De nye kollegaer bydes officielt velkommen i Mjølner, hvor fælles værdier og faglighed danner grundlag for at skabe fremtidens digitale løsninger – i tæt samspil med kunder og partnere.
Sammenlægningen markerer et strategisk skridt mod ambitionen om at være blandt Danmarks mest kompetente og helstøbte digitale samarbejdspartnere. Med Automizes teknologiske specialisering og Mjølners stærke udviklingsmiljø samles kræfterne i én organisation – med kunden i centrum og innovation som drivkraft.
“Vi samler nu nogle af branchens stærkeste kompetencer ét sted. Det betyder, at vi kan levere løsninger, der spænder fra strategisk rådgivning og softwareudvikling til sikker drift og automatisering – og det gør en forskel,”
Sammenlægningen skaber et solidt fundament for at forme fremtidens digitale løsninger – til gavn for kunder, partnere og markedet.