Webinar on demand
Opgrader din kundeservice med AI
Vil du vide, hvordan generativ AI kan gøre en forskel i din forretning?
Se eller gense vores webinar!
Se eller gense Webinaret om AI i kundeservice
Giv dit system en stemme med AI
På webinaret tager vi udgangspunkt i konkrete cases, hvor AI med fordel kan integreres og løfte din forretning. Oplev AI-platformen, Idun, som er baseret på generativ AI og designet til at køre og effektivisere processer på dine miljøer og interagere med dine systemer.
Forvent at få stof til eftertanke…
For hvad drømmer du om at effektivisere i din forretning?
- Tid?
- Kvalitet?
- Tilfredshed?
- Datakvalitet?
Mulighederne er mange inden for AI, og derfor er det afgørende at holde snuden i sporet. Det hjælper vi dig med på dette webinar.
ny ai-platform får dig hurtigt i gang
Vil du gerne i gang med at bruge AI til at skabe værdi i din forretning?
Det behøver ikke at være så kompliceret. Hos Mjølner har vi brugt langt tid på at researche og udvikle Idun, en teknologisk platform baseret på generativ AI. Vi kan integrere Idun i dit eksisterende set up, så du kan “tale med dit system” og få Idun AI til at tilgå, tilføje og ændre data on-the-go eller fra kontoret. Det betyder at du slipper for en masse manuelt tastatur-bøvl, samtidig med at du får kvalitetssikret din data, og sparer tid.
Med Idun som din nye assistent, får du din egen ChatGPT stillet til rådighed i et sikkert miljø – så du og dine kollegaer uden bekymringer kan benytte AI i jeres daglige arbejde.
Skal vi snakke mere sammen om potentialet af AI i din forretning?
Hvem møder du på webinaret?
Martin præsenterer, hvordan en stor og kompleks virksomhed som Norlys drager nytte af AI i arbejdsgangene internt såvel som eksternt. Han stiller skarpt på udfordringerne og demonstrerer, hvordan værktøjerne bruges i dagligdagen.
Martin Wickings
Martin har arbejdet med forretningsudvikling og tech i mere end 10 år. Han har en baggrund som Kandidat fra AU i Technology Based Business Development.
Claus tager dig med i maskinrummet hos et kundeservicecenter og demonstrerer, hvordan Idun hjælper servicekonsulenten med at indsamle og tilbyde data ved at være på medhør med kunden. Samtidig bryder Claus teknologien ned i et sprog, hvor alle kan være med og lære nyt.
Claus Bjerre
Claus har med sin baggrund fra finanssektoren bl.a. Danske Bank, hvor han har arbejdet med skabelsen af mobilbank og MobilePay. Claus har arbejdet med teknologi siden 1983, er udannet datalog og har en lederuddannelse fra Havard Business Scool. Desuden er Claus mastermind bag Mjølners nye AI-platform, Idun.