USER EXPERIENCE
Alle digitale produkter har slutbrugere. Husk dem!
Succes med dit digitale produkt
User Experience og brugerinddragelse tidligt i forløbet er den bedste metode til at sikre dit digitale produkts succes. Kortlægning af kunderejsen er et godt sted at starte.
Din kundemålgruppe er dit vigtigste aktiv. Lad os sikre at dit næste produkt bliver fantastisk – ikke bare for dig, men for dine kunder og slutbrugere.
Det bedst mulige udgangspunkt
Kunde research er den absolut billigste måde at sikre, at dine produkter adresserer relevante behov og motivationer. For os er det en integreret del af hele produktudviklingsprocessen – fra umiddelbar indsigt til endelig test.
Vi benytter en kombination af kvalitative og kvantitative metoder som er nøje udvalgt i forhold til din virksomheds behov.
Det hele handler jo om at vi skal give dig og dit produkt det bedst mulige udgangspunkt.
Processerne
Strukturer data og information
Forstå brugeren og domænet
UX-workshop
Få indsigter og definer projektets udfordringer
Test bruger-flows via fremstilling af prototyper
Stærkere som et hold
Vi hjælper, evaluerer og brainstormer sammen
Tydelig kommunikation giver de bedste resultater
“Med metoder som Customer Journey, Wireframe og brugerinddragelse sikrer vi at din udviklingsproces har et brugercentreret fokus fra start.”
AGNETE HORUP, Senior User Experience Consultant, Mjølner Informatics
Mød holdet
BRUGERVENLIG FJERNSTYRING AF VELUX VINDUER
Med interviews, observation og personaer satte VELUX og Mjølner brugeren i centrum for en komplet makeover af VELUX’ fjernbetjening til deres ovenlysvinduer. Resultatet blev en touch-baseret enhed i et lækkert design og med en intuitiv brugergrænseflade. Fjernbetjeningen bruges i dag af VELUX-kunder i hele verden.
MED VORES USER EXPERIENCE SERVICE FÅR DU:
Customer Journeys, Service Blueprints, Wireframes og andre gennemtestede metoder.
Brugerinddragelse med interviews, observation, surveys, test og evaluering.
Specifikke slutbrugerkrav der i særlig grad tager højde for de forretningsmæssige perspektiver af dit udviklingsarbejde.