Digitalisering som drivkraft for en bedre forretning
Få brancher er mere digitaliserede end finanssektoren – og med den teknologiske udvikling har du næsten uendelige muligheder for at optimere forretningen og skabe bedre kundeoplevelser.
Det kan være udfordrende at vælge, for hvad bør du fokusere på? Og hvordan gennemfører du et succesfuldt projekt uden at overskride budgetter og projektplanen? Det har vi stor erfaring med, og vi kan også hjælpe jer.
Værdien skabes i mødet med kunden
Desværre går alt for meget tid med manuelle processer: Mødeforberedelse, due diligence, og kreditbehandling – bare for at nævne nogle af de opgaver, der stjæler fokus og dyrebare ressourcer.
Der er derfor mange fordele ved at optimere og digitalisere jeres processer. Det kan vi hjælpe med. Helt konkret kortlægger vi jeres processer for at få indsigt i, hvor der er størst gevinst at hente. Når vi ved det, designer og udvikler vi en digital løsning, der hjælper dig og dine kollegaer med at skabe endnu mere værdi.
Det betaler sig at gøre det ordentligt
Med mere end 35 års erfaring ved vi, at det er komplekst at udvikle digitale løsninger til finans-sektoren. For at imødekomme dine behov tilbyder vi forskellige typer af hjælp – lige fra at levere den indledende rådgivning og udvikle en proof of concept til at tage ansvaret for dit projekt fra start til slut.
“Topprofessionel samarbejdspartner, hvor vores behov for kompetencer, kapabiliteter, samt god kemi har været i højsædet.”
Mads Zerlang, Senior Product Owner, Jyske Bank
Skal vi tage en snak om dit næste digitale projekt?
Kontakt Joachim Skov, så kan vi tale om dine udfordringer og ambitioner.
Agile forløb med stor effekt
Vi har stor erfaring med at tilbyde hurtige, cost-effektive og forretningsnære forløb, hvor vi sammen med kunden afprøver, om en digital idé eller en digital løsning skaber den forventede værdi. Den agile proces gør os i stand til at udvikle og skræddersy mindre, digitale løsninger, der leverer stor effekt for brugerne og forretningen – uden at sprænge dit budget.
“Vi har stor erfaring med at udvikle it-løsninger til stærkt regulerede områder og kritisk infrastruktur – eksempelvis finanssektoren, som vi har samarbejdet med i flere år”
Jacob Rubens Stendrup, Sales Director, Mjølner
Sæt kunderne fri med selvbetjening
Vi ser mange organisationer, som bruger alt for mange ressourcer på opgaver, kunderne selv kan klare. Lyder det bekendt?
Løsningen er ofte at udvikle bedre og flere selvbetjeningsløsninger. De bliver kun en succes, hvis de matcher kundernes behov. Derfor lægger vi stor vægt på brugerundersøgelser og UX-udvikling, da det giver os optimal indsigt i brugernes adfærd.
Arbejdet styrker sandsynligheden for, at kunderne tager den digitale løsning til sig – og på den måde kan du øge selvbetjeningsgraden og reducere omkostningerne.
Vi vælger det, der virker
Din digitale løsning skal fungere. Hele tiden. Derfor gør vi os umage med at anvende den teknologi, der matcher dine forretningsbehov bedst.
Vi bruger kendt og testet teknologi med lang levetid – og vi forstår den virkelighed, I og jeres kunder bevæger jer i. Det sikrer, at I får en digitale løsning, der fungerer i dag – og som imødekommer morgendagens behov.